poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Wstęp - czyli: co, jak i kto. ^^

         Witamy wszystkich na naszym wspólnym blogu! Tak sobie pisałyśmy na GG i nagle Ritsu rzuciła pomysł, żeby napisać wspólne opowiadanie. Nie wiedziałyśmy na czyim blogu je umieszczać, więc postanowiłyśmy założyć kolejnego. Nazwa mówi sama za siebie - to jest nasze wspólne dziecko, które razem urodziłyśmy i razem będziemy patrzeć jak rośnie. ;D Zobaczymy, może nie dojdzie do rozwodu. XD A tymczasem poznajcie nas bliżej...

*Hejo! Jestem Ritsu i nie bardzo wiem co powiedzieć. ;D Uwielbiam marmoladę a zwłaszcza różaną Uwielbiam wszystko co słodkie i ubolewam nad tym, że nie mogę za często pić kakao i mleka smakowego :< (nie toleruję laktozy xd). Moim ulubionym zespołem jest SHINee a paringiem 2Min. Od jakiegoś czasu usiłuję uczyć się koreańskiego z jak na razie marnym skutkiem. Często rysuję - zwłaszcza mangę, dużo osób mówi mi, że moje ,,dzieła” są piękne i mam talent, ale nie wierzę im XD. Kocham tańczyć i śpiewać (co nie ukrywam, nie wychodzi mi najlepiej) a jak byłam mniejsza to oznajmiłam rodzinie, że w przyszłości zostanę gwiazdą i pomimo wścieklizny mojej mamy nadal tak twierdzę. ;D Wszyscy w klasie (nawet wychowawczyni) twierdzą, że jestem dziwna, bo lubię oliwki. W wolnym czasie oprócz pisania i czytania Yaoi, obrabiam, przerabiam różne obrazki i zdjęcia. Mam kompleks ,,za długich” palców i zły nawyk obgryzania paznokci. A właściwie to wszystkiego co mnie otacza. Mój telefon jest zmasakrowany do granic możliwości (przez samo gryzienie) o słuchawkach, długopisach, kredkach, innych kawałkach plastiku i koleżankach nie wspomnę . Jestem bardzo nieśmiała a gdy się stresuję głupkowato chichoczę. Nie znam bardziej aspołecznej osoby ode mnie (no… nie licząc mojej babci). Czasami mam przebłyski inteligencji a ostatnio mam bardzo dziwne ,,wizje”. Odpowiadam za fragmenty pisane z punktu widzenia Onew, Jonghyun'a i Minho. ;D

 *Hejo gejo! ^^ Jestem Jelly i nie lubię mówić o sobie. Kocham słodycze. <3 Jestem dziecinna i zatrzymałam się w rozwoju na etapie sześciolatka. >D Mam kotkę, którą nazywam Diva (Diva teraz macha do Was łapką >w<). Uczę się japońskiego i koreańskiego. Ciężko wchodzi mi język niemiecki. -,- Kocham rysować. Chciałabym kiedyś stworzyć własną mangę, ale są to tylko marzenia, do spełnienia których jest bardzo wyboista droga. Moją pasją zawsze był taniec, ale miałam wypadek i zerwałam więzadło w nodze, które niestety nie odrośnie. T_T Więc skończyłam z ortezą na nodze. Nie mogę biegać itp. Ale i tak tańczę chociaż staram się oszczędzać. Śpiewam. Chodzę dodatkowo do szkoły muzycznej na zajęcia ze śpiewu. Rapuję. Wraz z innymi uczniami co roku nagrywamy płytę z naszymi wykonaniami, a w tym roku nagranie przypada na moje urodziny (w tą sobotę). ^^ Dzisiaj jadłam kurczaka w papirusie. Dobry był. 
      Jestem dziwna. O_o Lubię pomidorki koktajlowe. <3 Łatwo mnie udobruchać dając mi słodycze. Nałogowo oglądam anime i czytam mangi. Kocham każdy rodzaj muzyki oprócz country i muzyki ludowej (nie licząc japońskiej ;). Mam pluszowego kameleona o imieniu Jonghyun. Kocham moje pluszaki! Mam ich mnóstwo i NIGDY ich nie oddam! >w< Trudno się ze mną dogadać, bo zawsze mam swoje zdanie i nie ustępuję tak łatwo. Chyba, że dopiero kogoś poznaję. Wtedy staram się jak najmniej mówić o sobie i słuchać co dana osoba ma mi do powiedzenia, co u mnie jest dość nietypowe. Jak już zacznę, to nie mogę przestać gadać. Łatwo się zakochuję. Co by tu jeszcze... No tak! Odpowiadam za fragmenty pisane z punktu widzenia Key i Taemin'a. ;D (Niby nie lubię gadać o sobie, a się rozpisałam... =.=)

         To na tyle jeśli chodzi o nas. ;D Mamy nadzieję, że spodoba Wam się nasza praca! Pozdrawiamy i życzymy miłej lektury (jak już się coś pojawi oczywiście).

                                                                                                              Ritsu&Jelly ;**

3 komentarze:

  1. Jestem baaardzo ciekawa, co z tego wyniknie? ;D
    Dwie wariatki piszące wspólnie, co to będzie, co to będzie? XD
    Pozdrawiam i weny! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie napisane, ogólnie zajebiste ....
    Pozdrawiam i Weny! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. czytam to ze względu na ciebie Ritsu ( bo jestes moją przyjaciółką) ale fajne czytam to od kont obrzydziłaś mi ogórki :) opowiadanie bordzo fajne :) pozdro :)

    OdpowiedzUsuń